Ako sa môžem zaregistrovať?
Zaregistrovať sa môžete na tomto odkaze "Zaregistrovať sa". Po zadaní Vašich kontaktných údajov (meno a priezvisko, adresa, telefón) a prihlasovacích údajov (email a heslo) Vám bude vytvorený nový účet pre ľahký nákup v našom internetovom obchode Houseboard.cz. Po vytvorení nového účtu budete v systéme automaticky prihlásený (á) a môžete začať nakupovať. Pre opätovné prihlásenie budete potrebovať iba email a heslo, ktoré ste zadali pri vytváraní Vášho účtu.
Aká je doba doručenia tovaru?
Tovar štandardne odosielame do druhého dňa od dňa prijatia objednávky. Dopravcovi zaručujú dodanie do druhého pracovného dňa odo dňa podania. Spravidla je tak doba doručenia po Českej republike do 3 pracovných dní. Informácie o zmene stavu Vašu objednávky zasielame emailom. O expedícii tovaru sa tak vždy dozviete včas. O bližšom termíne doručenia Vás následne informujú dopravcovia pomocou SMS alebo môžete využiť možnosti sledovania balíka pomocou služby "Track and Trace" (Sledovanie zásielky) na stránkach dopravcu a čísla balíka uvedeným v expedičnom emailu.
Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?
Pri nákupe cez náš internetový obchod máte podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka ako spotrebiteľ právo tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu vrátiť alebo požadovať výmenu. V ideálnom prípade, prosíme, nám tovar na vrátenie alebo výmenu posielajte v pôvodnom obale.
Pozor, tovar nesmie byť použitý, zašpinené alebo poškodené!
Právo vrátiť alebo vymeniť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru máte len pri nákupe cez internetový obchod, tieto podmienky neplatia pre nákup v kamennej predajni.
O priebehu výmeny alebo vrátenia tovaru vás informujeme vždy emailom alebo telefonicky.
vrátenie tovaru
Ak Vám tovar nevyhovuje a neželáte si ho vymeniť za iné, pošlite nám ho späť na našu adresu:
Houseboard skateshop
Polášková 77
757 01, Valašské Meziříčí
Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Pozor, neposielajte tovar späť na dobierku. Takýto balík nebude prevzatý.
Priložte kópiu dokladu o nákupe, priamo na ňu pripíšte, či chcete peniaze poslať poštovou poukážkou alebo prevodom na účet (nezabudnite uviezť číslo vášho účtu).
Peniaze za tovar aj poštovné účtované cestou k Vám (celá hodnota faktúry), Vám zašleme na Váš bankový účet alebo poštovou poukážkou v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od doručenia tovaru na našu adresu.
Pôvodné balenie tovaru
Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebeniu. Je potrebné brať do úvahy náklady, ktoré bude mať Houseboard.cz s uvedením do pôvodného stavu, a ktoré môžu byť požadované k úhrade. S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a rieši sa individuálne. Tieto náklady potom môžu byť odpočítané z čiastky za vrátený tovar.
výmena tovaru
Ak Vám doručený tovar nevyhovuje (nesedí Vám veľkosť, nepáči sa Vám prevedení, farba a pod.), Ale chceli by ste ho vymeniť za iní, pošlite nám tovar späť.
Priložte kópiu dokladu o nákupe, priamo na ňu pripíšte, za čo presne chcete tovar vymeniť: značka, model, farba, veľkosť.
Tovar Vám vymeníme a obratom posielame späť. Pri výmene Vám bude účtované poštovné 99 Sk.
Adresa pre zasielanie tovaru:
Houseboard shop
Polášková 78
757 01, Valašské Meziříčí
Podmienky pre bezproblémový priebeh vrátenie tovaru.
Ak zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť a my vám peniaze vrátime bezodkladne späť bankovým prevodom. Tovar musí byť neporušený, v originálnom neporušenom obale, s originálnym štítkom, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja. Zákazník musí odoslať zásielku s formulárom na výmenu (na stiahnutie tu) do 14 dní od obdržania tovaru.
Môžem vám tovar späť poslať na dobierku?
Bohužiaľ, toto nie je možné. Dobierka nebude prijatá. Tovar pošlite späť štandardným balíkom, po jeho prijatí Vám obratom pošleme peniaze bankovým prevodom.
Ako si vybrať tovar?
Potrebujete poradiť s výberom, či voľbou veľkosti? Neviete, ako si tovar správne objednať, prípadne máte iný dotaz? Neváhajte a kontaktujte nás! Po štandardnom výbere tovaru v kategóriách eshope si v ľavom menu, v kolónke Produkty od: môžete vybrať Vašu obľúbenú značku. Po jej výbere sa Vám zobrazí všetok tovar od danej značky, ktoré máme v tú chvíľu dostupné. Potom už si vyberiete len kategóriu tovaru. Takto môžete prechádzať všetky kategórie a vyberať tovar napríklad len jedného výrobcu. Určite nezabudnite na kategóriu AKCIE A ZĽAVY! Po správnom výbere tovaru stačí kliknúť na tlačidlo "KÚPIŤ" a tovar sa presunie do Vášho nákupného košíka. V nákupnom košíku máte stále prehľad, po pridaní tovar vidíte stav košíka v pravom hornom rohu eshopu (is aktuálnou cenou a počtom všetkých položiek v košíku). Kým nepotvrdíte objednávku, môžete tovar z košíka kedykoľvek odstrániť.
Ak nenájdem nejaký druh tovaru, ktoré nevidím na Vašich stránkach, má zmysel sa na neho pýtať?
Skladom máme často tovar, ktorý sa dostane na stránky s oneskorením, pretože nie je vždy možné všetok tovar rýchlo umiestniť na eshop. Snažíme sa pripraviť tovaru tak, aby k nim bol dostatok informácií, ako kvalitné fotografie, opis prípadne doplňujúce informácie. Pokiaľ bude informácie dostatočné, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám Vaše otázky zodpovieme. Otázky na sortiment alebo ďalšie veľkosti tovar prosím zasielajte pomocou kontaktného formulára.
Ako sa ku mne tovar dostane a ako ho môžem zaplatiť?
Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našich kamenných predajniach na adrese Houseboard skateshop, Polášková 78, Valašské Meziříčí, 757 01 alebo Houseboard skateshop, OC Zlaté jablko, Námestie Mieru 174, Zlín. Platiť môžete v hotovosti alebo platobnou kartou. Zaslanie na dobierku alebo platbou vopred Českou poštou, obchodným balíkom. Ak Vás poštový doručovateľ nezastihne na dodacej adrese, vhodí Vám do schránky Oznámenie o uložení zásielky, na ktorom Vás informuje kedy a kde si balíček môžete vyzdvihnúť. Väčšina balíkov je doručovaná v dopoludňajších hodinách, odporúčame preto ako doručovaciu adresu uviesť adresu, kde ste v túto dobu k zastihnutiu (napr. Do zamestnania). Pošta Vám potom doručí zásielku tam a Vy si ušetríte cestu na poštu. Do poznámky uveďte aj názov firmy, kde pracujete, len pod Vaším menom by Vás doručovateľ nemusel nájsť. Pri zasielaní tovaru na dobierku hradíte sumu v hotovosti pri prevzatí. Pripravte si preto patričný obnos peňazí. U ostatných dopravcov, spravidla kuriérov je doručenie a platba podobná, avšak nie je možné uloženie blízko Vášho bydliska. Preto Vás kuriér pred doručením telefonicky kontaktuje. Doručenie zásielky tak závisí na Vašej dostupnosti.
Mám možnosť získať zľavu?
Áno, zľavy na vybraný tovar ponúkame počas celého roka. Pravidelne u nás prebiehajú sezónne výpredaje za veľmi výhodné ceny. Vlastníte zľavovú kartu ISIC, ATIC, ALIVE? Potom pre vás máme 10% zľavu na všetky nezľavnený tovar. Stačí do poznámky v objednávke uviezť číslo Vašej karty.
Aká je záručná doba na tovar?
Zákonom Danno záručná doba je 24 mesiacov. Niektorí výrobcovia však ponúkajú predĺženú dobu záruky na danej vybrané prvky tovar. Viac informácií viď reklamácie.
Ako môžem svoj tovar reklamovať?
Pre uplatnenie reklamácie si vytlačte reklamačný formulár, riadne ho vyplňte, priložte k tovaru, ktoré musia byť čisté, nečistôt zbavené a pošlite doporučene, poistené na našu adresu. Pozor tovar nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prijatý! Viac podrobnosti nájdete v reklamačnom poriadku.
Kedy si môžem na e-shope objednať?
Náš online skateshop prijíma objednávky 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zákaznícka podpora je pre Vás dostupná vo všedné dni pondelok - piatok v čase 10: 00-17: 00 hod. Pre lepšiu komunikáciu preferujeme emailovú formu s prípadným pripojením URL odkazu, fotky produktu apod. Čím viac informácií budeme mať k Vášmu dotazu, tým rýchlejšie a lepšie budeme môcť na Vašu otázku reagovať.